zondag 20 oktober 2013

Eerste blogbericht voor Bob & Belle

Na een jaar lang nadenken of ik het wel of niet zou doen heb ik toch de knoop doorgehakt en heb mijn droom waargemaakt. Mijn eigen webwinkel! Ben altijd al zeer geinteresseerd geweest in internet en alles wat met webwinkels te maken heeft. En online shoppen is dan ook een van mijn favoriete bezigheden. Omdat ik nu ook zelf een mama ben van een heel lief jongetje was ik ook vaak op zoek naar originele artikelen voor kinderen, en met name voor jongens valt het aanbod soms nog best tegen. Ik vind het belangrijk dat een kind een eigen stijl kan ontwikkelen, waar ook een stukje fantasie en originaliteit in te vinden is.
Het aanbod wat de meeste winkeliers te bieden hebben is dan ook niet hetgene wat ik hier in zoek. Er zijn genoeg artikelen van Spongebob, Disney, Dora en Diego te verkrijgen, en dat is ook wat ik bij veel kinderen op het schoolplein zie. Het zijn hele leuke thema's maar ik ben nu juist op zoek naar dat andere, iets wat net niet voor de hand ligt maar toch heel leuk en aantrekkelijk voor kinderen is.
Door veel op het internet te struinen ontdekte ik allerlei andere websites met superleuke trendy spulletjes voor kinderen die duidelijk onderscheidend wilden zijn van de massa. En dat is nu juist ook wat ik met mijn webwinkel wil bereiken.

Omdat ik niet wist waar te beginnen, eerst maar eens naar de webwinkelbeurs in Utrecht geweest, daarna ook nog veel informatie via internet vergaard, en uiteindelijk ben ik opzoek gegaan naar een aanbieder waar ik mijn webshop onder kon brengen en kwam uit bij mijnwebwinkel.nl
Ik heb de webwinkel zelf helemaal vormgegeven en aangekleed, daarbij gekozen voor vrolijke kleuren, mooi logo ontworpen, en uiteindelijk een naar mijn mening leuk assortiment samengesteld voor zowel jongens als meisjes. Ik ben hiervoor naar beurzen geweest, zoals oa. de trademart in Utrecht. Merken die mij vooral aanspreken en ook in mijn webshop te vinden zijn  zijn oa: Kidorable, Sigikid, Bugzz, Kidid, Gorjuss, Tikkers, Dutch & Dots, Prinses Lillifee en Capt'n Sharky.

Al met al ben ik erg blij met het resultaat, op 01 januari 2013 ging mijn webshop www.bobenbelle.nl online! super trots!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten